דלתות כניסה לבתים – כיצד בוחרים?

דלתות כניסה משפיעות על האופי ועל האווירה בבית לא פחות מאשר העיצוב והתכנון ההנדסי. בעלי בתים פרטיים צריכים להשקיע זמן בבחירת דלתות כניסה ולהשתמש במערכת שיקולים רחבה. עליהם להביא בחשבון את העלות והתועלת של דלתות כניסה לבתים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. את בחירת הדלתות ניתן לבצע לפני בניית בית חדש או בשיפוץ בית קיים. עם זאת, יש להביא בחשבון דרישות אדריכליות מיוחדות להתאמת הדלת לסוג המפתח.

מחכים לך בדלת

בחברת הום בריח מתמחים בהתאמת דלתות כניסה לבתים פרטיים ומעמידים לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בישראל. חומרי הגלם שלנו מבטיחים עמידות בתנאי מזג אוויר גם לאחר חשיפה ארוכה של דלתות כניסה לשמש הישראלית. כמו כן, דלתות כניסה לבתים פרטיים מסופקות אצלנו עם מערכת נעילה אמינה מבית מולטילוק.

עיצוב דלתות כניסה לבתים

המראה והעיצוב מהווים שיקול מרכזי בבחירת דלתות כניסה לבתים פרטיים. העיצוב צריך להתאים לדרישות של הלקוח ולחלל הפנים. אפשר לבחור דלתות כניסה בעיצובים שונים ולהשוות בין סגנון כפרי, מודרני, אלגנטי ועוד. כדאי לשאוב השראה מסגנונות עיצוב קיימים של דלתות כניסה לבתים ולקבל החלטה בהתאם.

דלתות כניסה חזקות ועמידות

דלתות כניסה חייבות להיות חזקות ועמידות כדי למלא את התפקיד שלהן בכניסה לבית. החוזק והעמידות נקבעים לפי חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לייצר את הדלתות. כמו כן, יש לוודא התאמה בין גודל הדלת לסוג המפתח. כיום ניתן לייצר דלתות בכל גודל ללא הגבלה טכנית ולבצע בדיקת איכות קפדנית עוד לפני האספקה. בדיקות איכות קפדניות קובעות את העמידות של הדלת ואת היכולת שלה לספק הגנה מפני פריצות.

בחירת דלתות כניסה לבתים לפני בנייה או שיפוץ

קל יותר לבחור דלתות כניסה לפני שבונים בית חדש, אבל אפשר לעשות זאת גם במהלך שיפוץ. בשני המקרים כדאי לתאם את הרכבת הדלת מול אנשי מקצוע ולוודא שיתוף פעולה מצד הקבלן. כך ניתן למנוע עבודות נוספות לאחר הרכבת הדלת וליהנות מעמידות גבוהה לאורך זמן. דלתות כניסה מעוצבות משווקות לבעלי בתים פרטיים בכל רחבי הארץ והן משמשות כאמצעי לקביעת האופי והתכונות של הנכס.