עיצוב דלתות כניסה מיוחדות

בחברת הום בריח מתמחים בהתאמת דלתות כניסה מיוחדות לצרכי הלקוחות. לאורך השנים ליווינו בעלי בתים פרטיים בבחירת דלתות כניסה ואנו שמים דגש על איכות ושירות. כל הדלתות שלנו מסופקות עם מערכות נעילה אמינות ואנו מייצרים אותן בכל גודל לבחירת הלקוח. אפשר לראות את הדגמים המובילים של דלתות כניסה בגלריה ולהתייעץ איתנו בכל מקרה של התלבטות.

השוואה בין דלתות כניסה

בעלי בתים פרטיים שרוצים לבחור דלת כניסה מיוחדת צריכים להשוות בין הדגמים הקיימים. את זה עושים לפי העיצוב החיצוני של הדלת וההתאמה שלה לצרכים הספציפיים. כדאי לבחור דלת שלא מגבילה את הכניסה למידות סטנדרטיות. נוסף על כך, בהשוואה בין דלתות כניסה מיוחדות יש להביא בחשבון עלות התקנה, הרכבה והובלה.

חומרי גלם בהם משתמשים לעיצוב דלתות

הייחודיות של דלתות כניסה מסוימות נקבעת בראש ובראשונה לפי חומרי הגלם שבהם משתמשים. אפשר לעצב דלתות בחיפוי זכוכית, עם שילוב סוגים שונים של חומרי עץ ועם פסי נירוסטה או אלומיניום. חשוב שכל האלמנטים המרכיבים דלתות כניסה מיוחדות יתכתבו זה עם זה ויבטיחו מראה אחיד. בסדרות אקסקלוסיביות של דלתות כניסה קיימות מסגרות אלומיניום עם דוגמאות ויטראז' ובשילוב צבעי זכוכית בשלל גוונים.

שיקולי תקציב בבחירת דלתות כניסה מיוחדות

לא חייבים לחרוג ממסגרת התקציב של בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים כדי לבחור דלת כניסה מיוחדת. אפשר לבצע השוואת מחירים בין הדגמים הקיימים ולקבל הצעת מחיר מסודרת. מחיר הדלת הוא כמובן פקטור משמעותי במערכת השיקולים, אך זה לא השיקול היחיד. חשוב יותר שהדלת תהיה עמידה, חזקה, בטיחותית ואמינה ולכן מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך. מעבר לכך, יש בתים שבהם דלתות כניסה משפיעות על ערך הנכס בעת המכירה או ההשכרה.

מפרט טכני של דלתות כניסה מיוחדות

לקוח שרוצה להיכנס לעובי הקורה יכול להשוות בין דלת כניסה מיוחדת לפי המפרט הטכני. בקטגוריה של דלתות כניסה מיוחדות יש מפרטים טכניים שמתייחסים למשקוף עיטוף ומשקוף עימוד, לחיפוי קיר או למשקוף נסתר. המגוון של המפרטים הטכניים מוכיח עד כמה רגיש הנושא של בחירת דלתות כניסה מיוחדות ומדוע הוא מחייב התייעצות עם אנשי מקצוע. כמו כן, המפרט משמש להתקנה נכונה של הדלת ולהתאמה שלה לגודל המפתח הקיים.

התאמה אישית של דלתות כניסה מיוחדות

כיום ניתן לבצע התאמה אישית של דלתות כניסה . התאמה כזו מתאפיינת בעיצוב דלתות לפי צרכים ספציפיים של הלקוח ולא בבחירה מתוך קטלוג קיים. התאמה אישית מייקרת את מחיר הדלת אך היא מונעת פערים בין הדרישות של הלקוח לבין הביצוע בפועל. בהתאמה אישית משתמשים בטכנולוגיה חדשנית כדי לבצע הדמיה של הדלת ומעמידים לרשות הלקוח מגוון עיצובים.

פותחים לך דלת לעיצוב מיוחד

עיצוב מיוחד של דלתות כניסה מתחיל בהתייעצות עם המומחים של הום בריח. אפשר להיכנס לאתר הרשמי כבר עכשיו ולהתרשם ממגוון רחב של דלתות כניסה מיוחדות במחירים מפתיעים.